tiistai 17. helmikuuta 2009

Ilmaisnäytteistä harrastus


Noniin.. nyt kun olen jo niin addiktoitunut ilmaisnäytteiden suhteen, ajattelin perustaa oikein bloginkin niitä varten. Ajattelin koota tänne kuvia ym. saamistani näytteistä.

Oikeasti en kyllä vieläkään ymmärrä, mikä noissa näytteissä on niin puoleensavetävää, että täytyy hiki hatussa etsiä uusia ilmaisnäytteitä lähettäviä paikkoja. Myös demittäjien keskustelu "ilmaisnäytteet" on kovassa käytössä. ;>

Yllä on kuva saamistani ilmaisnäytteistä vuosien mittaan. Osa niistä on jo käytetty, mutta muisto säilyy kuvan muodossa. :-D (Huom! Jotkut ovat tulleet lehtien mukana)

Uusista tuotteista kuvaa ja kertomusta myöhemmin!

5 kommenttia:

. kirjoitti...

Voi hitsi sullahan on noita jo ihan älyttömästi :D

Tosi söpön ulkoasun oot tehny viä kaikenlisäks ^^

hunajahiiri kirjoitti...

Oi kiitos :> Ja hehe, no onhan noita jo kertynyt. Tosin osa noista on jo historiaa. :-D

Anonyymi kirjoitti...

MITE OOT SAANU LUMENELTA :---o

nonais mä käytän mun ilmaisnäytteet aina melkee heti ni ei oo kerääntyny :------D

Anonyymi kirjoitti...

MITE OOT SAANU LUMENELTA :---o

nonais mä käytän mun ilmaisnäytteet aina melkee heti ni ei oo kerääntyny :------D

hunajahiiri kirjoitti...

Noi lumenen on joskus tullut jonkun lehden välissä, eli en ole netistä tilannu. :-)